Dario Trevisan's profile

Illustration for the 6th anniversary with Claudia

Per il sesto anniversario di fidanzamento con la mia compagna di vita ho voluto regalarle qualcosa di più originale del solito, un poster illustrato che riassumesse, in questa forma a me cara, un'anno di esperienze e viaggi vissuti assieme.
 
/
 
For the sixth anniversary of engagement with my partner I wanted to give her something more original than usual, an illustrated poster that summed up, in this form dear to me, one year of experience and travel lived together.

 
 
 
 
 
 
L'illustrazione è composta da figure e rimandi chiave di viaggi ed esperienze vissute durante il 2015. Così l'adozione di un cane del Friuli, la visita ad un ricovero per animali selvatici in Cornovaglia, i balconi caratteristici dell'isola di Malta, le sculture del Giardino di Spoerri e il prospetto di Castel del Monte in Puglia danno vita ad un'unica illustrazione che celebra un altro anno di vita trascorso insieme.
 
/
 
The illustration is made up of key figures and references to trips and experiences during 2015. Thus the adoption of a dog from Friuli (Italy), a visit to a shelter for wild animals in Cornwall, characteristic balconies of the island of Malta, the sculptures of the Spoerri Garden and the prospect of Castel del Monte in Puglia (Italy) create a single illustration that celebrates another year of life spent together.
 
The text in the illustration mean
"Good sixth anniversary. With love, patience and devotion. Forever yours, Dario"
 
 
 
 
 
Illustration for the 6th anniversary with Claudia
Published:

Owner

Illustration for the 6th anniversary with Claudia

Per il sesto anniversario di fidanzamento con la mia compagna di vita ho voluto regalarle qualcosa di più originale del solito, un poster illustr Read More

Published: